Ensimmäinen viikko takana tätä uutta elämää. Liikunta alkoi taas olla oleellinen osa ihan jo pelkästään kunnon kohottamisen takia. Laihdutus tulee sivutuotteena siitä asiasta, sillä synnynnäisen selkävian omistavana minun pitää harjoittaa aina liikuntaa jollakin tavalla. Aamujumpat ovat kuuluneet elämääni jo runsaat 30 vuotta, mutta niitä ei enää laske itse miksikään liikunnaksi, koska se kuuluu elämäntapaani.

 

Maanantaina olin pilates- ja zumbatunnilla. Torstaina vatsa-selkä sekä venyttelytunnilla. Perjantaina zmubatunti taas eli 5 tehokasta tuntia liikuntaa. Lisäksi olen kävellyt työmatkat kolmena päivänä, joten niistä tulee liikuntatunteja lisäksi vielä n. 3h. Yhteensä siis 8 tuntia, joten olen tyytyväinen.

Paino ei näyttänyt alaspäin hiipuvan alkuviikosta ollenkaan, mutta tänään vaaka sitten ilokseni näytti 1,4 kg vähemmän kuin lähtöpaino, joten olen siihenkin oikein tyytyväinen. Täytyneepä lisätä sivupalkki, josta on sitten hyvä seurata painon alenemista.

Tsemppiä viikonloppuuun laihdutuksen merkeissä, sillä usein viikonlopussa ne karikot odottavat, mutta mehän väistellään niitä oikealta ja vasemmalta, eikös vaan.